Bakım ve Destek

ODYA Teknoloji bakım ve destek paketleri kurumların ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayacak kapsamlarda hazırlanmıştır. İdeal paketi seçerek, yıl boyunca verimliliği optimum seviyede tutabilirsiniz.

Profesyonel Hizmetler ekibi müşterilerine farklı kapsamlarda hazırlanmış Bakım ve Destek paketleri ile hizmet sağlamaktadır. Profesyonel Hizmetler ekibi, müşteri ortamlarındaki mevcut ürünlerin ve üzerlerinde koşan süreçlerin en sağlıklı şekilde yaşamını sürdürmesini benimser. Belirli periyodlar ile yapılan sistem sağlık kontrolleri ile sistemin aksaklıklarını raporlar. Böylece, sistemsel aksaklıkların müşteri süreçlerine etki etmeden düzeltilmesini sağlar. Bu adımların tümü geçmiş tecrübelerimizle en optimum hale getirilmiş Hizmet Seviyesi Anlaşmaları çerçevesinde gerçekleştirilir.

ODYA Teknoloji Stratejik Çözüm Merkezi üzerinden müşterilerimiz açık ve kapalı tüm çağrılarını, çağrılar üzerinde yapılan çalışmaların sürelerini, teknik çalışmaların detaylarını ve tüm sözleşmelerini rahatlıkla takip edebilirler.

Uzaktan
✅ Online Çağrı Desteği
✅ Telefon Desteği
✅ Uzaktan Destek
❌ Yerinde Hizmet
✅ Periyodik Sistem Kontrolü
Destek Zamanı
5x8
Hizmet Tipleri
Soru
Hata
Bakım
Kullanım Modeli
Al Kullan

Uzaktan Plus
✅ Online Çağrı Desteği
✅ Telefon Desteği
✅ Uzaktan Destek
❌ Yerinde Hizmet
✅ Periyodik Sistem Kontrolü
Destek Zamanı
7x24
Hizmet Tipleri
Soru
Hata
Bakım
Kullanım Modeli
Al Kullan

Yerinde
✅ Online Çağrı Desteği
✅ Telefon Desteği
✅ Uzaktan Destek
✅ Yerinde Hizmet
✅ Periyodik Sistem Kontrolü
Destek Zamanı
5x8
Hizmet Tipleri
Soru
Hata
Bakım
Kullanım Modeli
Al Kullan

Yerinde Plus
✅ Online Çağrı Desteği
✅ Telefon Desteği
✅ Uzaktan Destek
✅ Yerinde Hizmet
✅ Periyodik Sistem Kontrolü
Destek Zamanı
7x24
Hizmet Tipleri
Soru
Hata
Bakım
Kullanım Modeli
Al Kullan

Bakım ve Destek Hizmet Takibi

ODYA Teknoloji’nin;

  • Tamamlayıp teslim ettiği veya devraldığı şekliyle, süreç ve uyarlanan ürün ile ilgili ortaya çıkan her türlü aksaklığa verilen destek,
  • Tamamladığı veya devraldığı şekliyle, süreç veya uyarlanan ürün için, genel sağlık kontrollerinin yılda 4 defa yapıldığı ve müşterilerimize belirli bir formatta dokümante edilerek raporlandığı, planlı çalışmaları ve planlı çalışma sonucunda ortaya çıkan bulgulara verilecek destek hizmetlerini içermektedir.

Hizmet Tipleri