Anahtar Teslim Proje Yönetimi

Kurum ihtiyaçlarına özel anahtar teslim proje yönetimi.

Müşteri ihtiyaçları teknoloji danışmanı tarafından detaylıca analiz edilir ve ideal çözüm oluşturulur (High Level Design), proje kapsamı olarak Profesyonel Hizmetler proje ekibine iletilir. Satış esnasında oluşturulan kapsam doğrultusunda Uzman Teknik Danışman müşteri ortamında detaylı teknik analizi gerçekleştirir.

Yapılan detay teknik analiz doğrultusunda hazırlanan “Teknik Analiz Dokümanı” müşteriye sunulur ve müşteriden onay alınır. Onay sonrasında kurulumu yapılan ürün üzerinde, analiz dokümanı doğrultusunda istenilen ürün uyarlamaları gerçekleştirilir. Uyarlamaların tamamlanması sonrasında ise, kullanıcı testleri gerçekleştirilir, testler sırasındaki bulgular giderilir ve müşteri onayı ile yapılan geliştirmeler canlıya alınır.

Kurum ihtiyaçlarına özel anahtar teslim proje yönetimi.

Canlıya alım sonrası gerçekleştirilen garanti süreci, proje büyüklüğü ve karmaşıklığı göz önünde bulundurularak proje planında bir adım olarak belirlenir. Garanti sürecinde proje kapsamındaki süreçlerde herhangi bir aksilik olması durumunda düzeltmeler gerçekleştirilir. Sistemin sorunsuz olarak çalışması üzerine müşteriden kesin kabul onayı alınır ve proje sonlandırılır. Kapsam içerisinde eğitim hizmeti yer alıyorsa Uzman Teknik Danışman tarafından müşteriye eğitim sağlanır.